דברי מנהל המרכז

אורחי אתר היקרים,

שמי הרצל שובייב, אני בעלים של מרכז גמילה רנסס, שכיום הפך ל מרכז הארצי להתמכרויות ומוגדר כמוסד רפואי. מיום פתיחתו לפני 13 שנה, בשנת 1997 לקחתי על עצמי משימה מאוד קשה, או יותר נכון שליחות לעזור למכורים להיגמל. בעיית התמכרות מוכרת לי מנסיוני האישי, לפני יותר מ 15 שנים, אני בעצמי עברתי תהליך גמילה לא פשוט ומורכב, וכתוצאה מכך, הפסקתי להשתמש בסמים.

כל מטופל שמגיע אלינו למרכז גמילה, מחזיר אותי לאותו יום רחוק שאני דרכתי במרכז גמילה. הרבה שנים אני עוסק בתחום הגמילה ושיקום של מכורים, וכל שנה, כל חודש, כל יום ושעה אני רואה על פני המטופלים שלנו את הרצון לחיות, את הרצון להשתקם ולחזור לחיים בריאים ושלמים, והכי חשוב נקיים מסמים ונקיים מאלכוהול, הימורים וסבל כלשהו. לחזור למשפחה, לחזור להורים, לחזור לאישה הביתה, לחבק את הילדים, ולהיות בעל, אבא, בן ולהיות גאה בכך. אלפי אנשים, הסובלים מבעיית התמכרות, מכורים לאלכוהול או מכורים לסמים עברו טיפול במרכז גמילה רנסאנס, רובם כיום חיים בריאים ונקיים ללא סמים.

אני עד, למאות סיפורים קשים ביותר, סיפורי חיים שוברי לב, סמים לוקחים והורסים כל דבר טוב בחיים, ישנו פתגם שאומר “אין רע בלי טוב”, אני סבור שבסמים יש רע בלי טוב, מאות משפחות מתפרקות, רק בישראל, מאות ואלפי אנשים מתים כתוצאה משימוש בסמים או שימוש באלכוהול מדי שנה,(יותר מתאונות דרכים), חיי ילדים נהרסים או בריאותם נפגעת כאשר נולדים לנשים נרקומניות, יש רע בלי טוב…

פרט למקרה יחיד, מקרה שבו, מכור הסובל מהתמכרות מצליח להפסיק את השימוש, מצליח לצאת ממעגל ההרסני הזה וכה קטלני. תפקידי ושליחותי זה לתת לאותם אנשים כח, אמונה, וטיפול מקצועי ביותר, על ידי מיטב המומחים בישראל, אשר אותם אנו בוחרים בקפידה.

מרכז גמילה שלנו התחיל כמקום הנותן עזרה של מכור למכור אחר, על בסיס של לינה, ומסגרת של 24 שעות ביממה, ז”א אדם שרוצה להיגמל, מתנתק מכל הסובב אותו, ומגיע אלינו, כאן הוא יכול, לקבל עזרה של מכורים שעד לפני שנה או שנתיים, היו משתמשים בסמים או באלכוהול.

כיום, מרכז גמילה שלנו, אינו רק מרכז גמילה, אלה משלב בתוכו רופאים מומחים, פסיכיאטרים בכירים, מדריכים מקצועיים ועובדים סוציאליים. מוסד רפואי שיקומי באישפוז לנפגעי סמים ואלכוהול “רנסאנס-ויקטוריה” כמו באותם ימים ראשונים, של תחילת דרכינו במרכז גמילה, וגם היום, אני כמנהל המקום, מקפיד באופן אישי על רמה טיפולית גבוה, כבוד למטופל, ועושה הכל על מנת שמטופלים יקבלו את צרכיהם באופן מלא, אני יודע עד כמה זה קשה, לעבור תהליך גמילה ועד כמה חשוב, לקבל טיפול טוב.

אנו, במרכז גמילה מקפידים על תנאי מחיה טובים ותנאים שיכבדו את המטופלים, חדרים ממוזגים, חדר אוכל מרווח וממוזג, מועדון, מתקני כושר, מקלחות ושירותים ברמת מחייה טובה, אגב במקום, אנו מקפידים לשמור על אווירה של בית, על מנת לתת הרגשה נינוחה למטופלים.

אני רוצה לתת לכל מכור ומשפחתו תקווה, ואמונה שחיים ממשיכים, אני יודע שסבל לא פחות נגרם למשפחות המכורים, ולקרוביהם, אני רוצה לחזק אתכם ולהגיד לכם, אל תרימו ידיים, תילחמו על קרוביכם, תתייעצו, תבקשו עזרה, תבחרו בחיים!

לעיתים, זה נראה בלתי אפשרי כמעט, זה כדרך ללא מוצא, אך מתוך ניסיוני האישי ומתוך ניסיונם של אלפי מכורים אחרים, זה אפשרי, יש חיים לאחר השימוש בסמים.

טיפול בנרקומן או טיפול באלכוהוליסט זהו תהליך כואב, תהליך מרגש, תהליך בו נרקומן או אלכוהוליסט מקבל את חייו בחזרה ואת חיי כל המשפחה שלו.

אני מזמין אתכם לפנות אלינו לקבלת עזרה מקצועית.

בהצלחה!!!

המלצות מטופלים

מתלבטים? זה מובן, אנחנו כאן לעזור לכם
קדימה, מלאו את הפרטים אנחנו כבר נדאג לכם להכל
Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support
אתם לא לבד, השאירו פרטים או התקשרו 1800205077
נשמח למילוי פרטים שיסייעו לנו טרם החזרה :)
תודה שפנית לרנסאנס-ויקטוריה, אנחנו כאן עבורך